GARANTIEBELEID

Garantie en Klachtenbeleid DE TRENDY INTERIEUR

Laatst bijgewerkt: [27-08-2024]

Bij DE TRENDY INTERIEUR staan we achter de kwaliteit van onze producten. Mocht je echter problemen ondervinden, dan hebben wij een eenvoudig garantie- en klachtenproces.

Garantie

  • Wij bieden een garantie van 1  jaar op alle meubelen tegen fabricagefouten.
  • De garantie dekt geen schade veroorzaakt door slijtage, verkeerd gebruik, of ongelukken.

Klachtenprocedure

  1. Neem contact met ons op via mariinterieur@gmail.com met een beschrijving van het probleem en, indien mogelijk, foto's van het defecte product.
  2. Wij zullen je klacht beoordelen en binnen 5 werkdagen reageren.
  3. Indien het defect onder de garantie valt, zullen wij het product repareren, vervangen, of het aankoopbedrag terugbetalen.

Oplossing bij Klachten

Ons doel is om eventuele klachten snel en naar tevredenheid op te lossen. Als je niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing, kun je verdere stappen ondernemen zoals beschreven in onze algemene voorwaarden.